Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Wsparcie działu sprzedaży usług lotniczych i morskich w codziennych obowiązkach.
- Tworzenie ofert i wycen dla klientów.
- Organizacja rozmów telefonicznych i spotkań z klientami.
- Wprowadzanie danych klientów do systemu CRM.
- Koordynacja współpracy między działem sprzedaży a operacji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w branży logistycznej, transportowej lub spedycyjnej.
- Biegła obsługa pakietu MS Office i doświadczenie w pracy z systemem CRM.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność poszukiwania innowacyjnych rozwiązań dla klientów.
- Zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym karta sportowa, bilety do kina i teatru, zniżki.
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Pracę w dynamicznym środowisku w firmie liderującej na rynku logistyki.
- Możliwość udziału w kampaniach sprzedażowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »