Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem duńskim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat.
- Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych.
- Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji.
- Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów indywidualnych i biznesowych.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi oraz realizacja wychodzących rozmów telefonicznych i zbieranie opinii o platformie.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Zdolność do pracy w zespole, pasja do technologii i poczucie humoru.
- Skupienie na doświadczeniach klienta.
- Biegłość w języku duńskim (C1) i angielskim (min. B2).
- Znajomość obsługi administracyjnej i technicznej.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i słuchania.
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM (np. Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP).
Firma oferuje:
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Rozwój umiejętności i potencjału.
- Wydarzenia integracyjne.
- Wsparcie Lidera Zespołu na każdym etapie współpracy.
- Nowoczesne biuro w Warszawie z dobrym kawą i przyjazną atmosferą.
- Prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna do wyboru.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »