Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia IT
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV).
- Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów.
- Koordynacja konserwacji i napraw laptopów.
- Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach.
- Wydawanie sprzętu służbowego nowo zatrudnionym pracownikom.
- Realizacja dodatkowych zadań wynikających z potrzeb.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość obsługi komputerów i urządzeń biurowych.
- Umiejętność szybkiej diagnozy i rozwiązywania problemów oraz organizacji pracy.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie.
- Praca poniedziałek-piątek, 09:00-17:00.
- Wdrożenie do stanowiska.
- Stabilność zatrudnienia w firmie o zasięgu międzynarodowym.
- Przyjazne środowisko pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »