Kto szuka:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Stanowisko:
Specjalista ds. wdrażania w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
Numer referencyjny:
064/24/DPU
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Weryfikacja i przygotowywanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami,
- Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami, w tym m.in.:
- weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów,
- kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
- weryfikacja wniosków o płatność, przygotowywanie rekomendacji płatności,
- prowadzenie ewidencji zobowiązań / płatności oraz uzupełnianie / weryfikacja baz danych i systemów informatycznych,
- Udział w kontroli projektów,
- Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
- Udział w przygotowywaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wyższe (minimum licencjat).
- 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania pracy biurowej (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
- Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
- Podstawowa znajomość zasad rachunkowości.
- Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych).
- Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 lub równoważnym.
- Dobra obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
- Umiejętność współpracy w zespole oraz organizacji i planowania.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Gotowość do wystąpień publicznych.
- Wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, lub ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin.
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
- 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
- Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
- Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
- Znajomość zasad pomocy publicznej.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub równoważnym.
- Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP).
- MS Excel poziom zaawansowany.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Firma oferuje:
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »