Kto szuka:
Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Turystyki i Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Pomoc w organizacji wymarzonych wakacji dla naszych klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum rok doświadczenia w turystyce, sprzedaży lub obsłudze klienta
- Umiejętność łatwego komunikowania się
- Znajomość geografii świata i popularnych destynacji wakacyjnych
- Znajomość systemów rezerwacyjnych
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej oraz podróży służbowych, w tym za granicą
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w branży turystycznej
Firma oferuje:
- Umowę o pracę z premią motywacyjną
- Szkolenia produktowe i możliwość podróży służbowych
- Konkurencyjne wypłaty, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie
- Karta lunchowa, karta Multisport, dofinansowanie do okularów i inne benefity
- Możliwości rozwoju zawodowego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »