eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

 Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B)

 

Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej lub chęć do nauki (zapewniamy szkolenie od podstaw)
  • Znajomość język angielskiego na poziomie B1 (rozmowy z Klientem w języku polskim, systemy w języku angielskim)
  • Wykształcenie średnie pełne, potwierdzone egzaminem dojrzałości
 Szukamy osoby, która jest:
  • Otwarta na nowe wyzwania
  • Komunikatywna, a rozmowa telefoniczna nie sprawia jej problemu
  • Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej
  • Jest nastawiona na realizację celów i budowania pozytywnego wizerunku marki

Wymagania stawiane pracownikowi:

Podstawowe zadania:
  • Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera
  • Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami

Firma oferuje:

W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym trwającym 3 miesiące proponujemy umowę zlecenie)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 08:00-16.00 / 9:00-17:00 / 10:00-18.00
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie jej trwania
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Benefity: Karta Multisport, opieka medyczna Medicover
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze godzin (wdrożenie w Warszawie)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-21

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...

Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...

Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...

Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...