Kto szuka:
Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B)
- Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej lub chęć do nauki (zapewniamy szkolenie od podstaw)
- Znajomość język angielskiego na poziomie B1 (rozmowy z Klientem w języku polskim, systemy w języku angielskim)
- Wykształcenie średnie pełne, potwierdzone egzaminem dojrzałości
- Otwarta na nowe wyzwania
- Komunikatywna, a rozmowa telefoniczna nie sprawia jej problemu
- Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej
- Jest nastawiona na realizację celów i budowania pozytywnego wizerunku marki
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera
- Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym trwającym 3 miesiące proponujemy umowę zlecenie)
- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 08:00-16.00 / 9:00-17:00 / 10:00-18.00
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie jej trwania
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Benefity: Karta Multisport, opieka medyczna Medicover
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze godzin (wdrożenie w Warszawie)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »