Kto szuka:
HRBC GROUP SP. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie
Aktualnie do naszego klienta – międzynarodowej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku polskim, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Aptek
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje główne zadania:
- Aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów leczniczych do aptek w całej Polsce
- Promocja oraz wprowadzanie nowych produktów leczniczych do segmentu aptecznego
- Realizacja zamówień w aplikacji dedykowanej do zarządzania zamówieniami
- Prowadzenie programów edukacyjnych skierowanych do pracowników aptek
- Dbanie o wysoką jakość współpracy oraz budowanie długofalowych relacji z farmaceutami
- Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi pracującymi w terenie
Gwarantujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie
- Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, obecnej w aptekach od wielu lat
- Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy, prywatne ubezpieczenie
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)
- Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
- Pracę w niewielkim, zgranym zespole z przyjazną i partnerską atmosferą pracy – tutaj każdy chętnie służy pomocą i zawsze wymieniamy się cennymi doświadczeniami
- Pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy oraz możliwość pracy zdalnej (hybrydowy system pracy) od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Wymagania stawiane pracownikowi:
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej – warunek konieczny
- Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
- Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
- Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
- Zorientowania na realizację założonych celów
- Dobra organizacja pracy
- Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »