eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Obsługi Pacjentów Stomatologicznych

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Pacjentów Stomatologicznych

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi pacjenta, w tym koordynacja leczenia i grafików lekarskich.
  • Informowanie pacjentów o procedurach stomatologicznych i planach leczenia.
  • Sprzedaż indywidualnie dostosowanych usług stomatologicznych.
  • Edukacja pacjentów w zakresie dbałości o zdrowie jamy ustnej.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Min. rok doświadczenia w koordynacji lub obsłudze klienta.
  • Umiejętności sprzedażowe i organizacyjne.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i empatia.
  • Znajomość MS Office.
  • Doświadczenie w branży stomatologicznej będzie dodatkowym atutem.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stałe zatrudnienie na pełny etat.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia.
  • Prywatna opieka medyczna i inne benefity dla pracowników oraz ich rodzin.
  • Dofinansowanie do aktywności fizycznych i kulturalnych.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-29

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.