eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Obsługi Klienta z j.bułgarskim - livechat

Kto szuka:

Unique People Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.bułgarskim - livechat

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twoje zadania:

  • Pisemna komunikacja z Klientem poprzez czat w j.bułgarskim (bez połączeń telefonicznych!),
  • Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu,
  • Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji,
  • Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.

Wymagania:

  • Znajomość języka bułgarskiego na poziomie min. B2 lub wyższym,
  • Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym (niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu),
  • Umiejętność szybkiego pisania,
  • Gotowość do pracy w godzinach pracy projektu: 4.00 - 13.00 od poniedziałku do niedzieli, oczekujemy dyspozycyjności w wymiarze min. 120h miesięcznie,
  • Precyzyjne i przejrzyste formułowanie wypowiedzi w formie pisemnej,
  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.


Oferujemy w zamian:

  • Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + dodatkowy bonus,
  • Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania,
  • Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
  • Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu,
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
  • Dodatkowe benefity, tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie,
  • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy,
  • Świeże owoce raz w tygodniu,
  • Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.

Nie czekaj! Aplikuj i już teraz rozpocznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce!


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-06

do końca oferty: 19 dni

pracodawca: Unique People Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,8% wyższe r/r i wyniosło 7670,19 zł brutto. Względem października 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto ...

Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

Rok 2023 na rynku pracy IT upłynął pod znakiem zwolnień i mniejszej liczby rekrutacji. Wzrost wynagrodzeń nieco wyhamował, ale i tak w niektórych specjalizacjach wyniósł nawet 20-25 proc. Takie wnioski płyną z raportu "Rynek pracy IT w ...