Kto szuka:
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Rozliczeń z NFZ
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Sprawna obsługa mailowa i telefoniczna w zakresie dokumentacji medycznej klientów (zlecenia na zaopatrzenie medyczne, dokumenty potwierdzające zakup i odbiór wyrobów medycznych, oświadczenia o ubezpieczeniu, dokumenty potwierdzające prawo do świadczeń medycznych itp.).
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
- Przygotowywanie dokumentacji dla klientów realizujących zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne (m.in. MOPS, PFRON, PCPR).
- Monitorowanie realizacji zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
- Weryfikowanie, korygowanie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji.
- Bieżąca współpraca i wsparcie innych członków zespołu, pracowników sklepów stacjonarnych oraz innych działów firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
- Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań i dotrzymywania terminów.
- Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
- Znajomość pakietu MS Office.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
- Rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »