Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Turystycznego z Norweskim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Pierwszy kontakt dla klientów w sprawach podróży klasy premium.
- Doradztwo i pomoc w zakresie lotów, produktów i usług, w tym programów lojalnościowych i metod płatności.
- Wsparcie dla klientów podczas podróży oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra angielskiego (B2).
- Skłonność do pomagania, zdolności komunikacyjne, precyzja i organizacja pracy.
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowym, różnorodnym środowisku dla linii lotniczej.
- Szkolenie, możliwości rozwoju oraz wsparcie mentoringowe.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Warszawy, zapewniające równe szanse dla wszystkich pracowników.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »