Kto szuka:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół
Miejsce pracy: Warszawa
- Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy
- Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
- Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- Znajomość standardów telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży
- Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
- Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
Firma oferuje:
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę zlecenie i system premiowy
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- Przyjazną kulturę organizacyjną
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »