Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Norweskojęzycznego
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Pomoc klientom poprzez telefon, e-mail oraz czat;
- Wsparcie techniczne oraz administracyjne, m.in. zbieranie opinii, przypomnienia o płatnościach;
- Obsługa reklamacji oraz zapytań dotyczących umów i rozliczeń;
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych na pierwszej i drugiej linii wsparcia.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doskonała znajomość języka norweskiego (C1) i dobra angielskiego (B2);
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz techniczne;
- Gotowość do pracy zmianowej oraz sprzedaży dodatkowej.
Mile widziane:
- Doświadczenie z systemem CRM.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Równouprawnienie i międzynarodowe środowisko pracy;
- Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring;
- Team-building i wsparcie lidera zespołu;
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatną opiekę medyczną;
- Umowę o pracę lub zlecenie.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 3 557 osób, które przynajmniej dwa razy wypełniły ankietę w latach 2018-2024 i zostawiły swój adres email. W niniejszym artykule przedstawimy, jak wyglądała dynamika wynagrodzeń ...
Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...
Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...
Wypłacanie wynagrodzenia „pod stołem" w celu ukrycia dochodów pracownika i uniemożliwienia egzekucji komorniczej wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla firmy. Niestety praktyka ta wciąż jest stosowana. Takie działania naruszają ...
Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...