Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Windykacji
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące i wychodzące)
- Monitorowanie należności i podejmowanie działań mających na celu ich odzyskanie
- Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie raportów dotyczących klientów zadłużonych
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi klientów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Skrupulatność i umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Outlook, Teams)
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Pozytywne nastawienie i otwartość na pracę w zespole
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę w dynamicznym i rozwijającym się środowisku
- Umowę zlecenie oraz atrakcyjny system premiowy
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym (3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie)
- Współpracę z doświadczonym zespołem i przyjazną atmosferę
- Rozwój kompetencji oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »