eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów korporacyjnych od zawarcia umowy do pełnej implementacji platformy.
  • Ciągłe wsparcie i doradztwo dla klientów.
  • Współpraca z działami HR klientów w zakresie integracji rozwiązań.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z platformą.
  • Organizowanie szkoleń i warsztatów dla klientów.
  • Informowanie klientów o nowościach i ulepszeniach w platformie.
  • Regularne spotkania z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi.
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami.
  • Skrupulatność i zdolność do dotrzymywania terminów.
  • Biegłość w użytkowaniu MS Office, zwłaszcza MS Excel.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
  • Gotowość do podejmowania nowych wyzwań.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w systemie hybrydowym.
  • Wzajemne wsparcie i rozwój w zespole.
  • Możliwość uczestnictwa w różnorodnych szkoleniach i programach rozwojowych.
  • Bezpłatna opieka medyczna dla pracownika i rodziny.
  • Dostęp do pakietu sportowego.
  • Korzystanie z platformy dla zniżek i dodatków.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej do nauki języka angielskiego.
  • Udział w kampaniach well-being i akcjach wolontariackich.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-26

do końca oferty: 22 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...

W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...

Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...