Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
- Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
- Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
- Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
- Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
- Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
- Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
- Kreatywność i umiejętność analizy danych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)
Firma oferuje:
Oferujemy
- System premiowy za wyniki i zaangażowanie
- Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
- Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
- Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
- Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
- Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »