Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa klientów osobista, telefoniczna oraz mailowa.
- Tworzenie raportów i dokumentacja związana z przyjęciami, sprzedażą i rozliczeniami.
- Rozliczanie gotówki i odpowiedzialność za poprawność transakcji.
- Informowanie klientów i kierowców o regulaminie firmy oraz prowadzenie szkoleń.
- Obsługa wagi, programu wagowego i wystawianie dokumentów.
- Nadzór nad załadunkami i przestrzeganie norm bezpieczeństwa oraz procedur.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Min. średnie lub techniczne wykształcenie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub administracji jest mile widziane.
- Znajomość podstawowych procesów transportowych i jakościowych w branży budowlanej.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i uczciwość.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pakiet medyczny Medicover dla Ciebie i Twojej rodziny, oraz wsparcie sportowe,
- Fundusz pracowniczy i dofinansowanie do wypoczynku,
- Dostęp do kursów i plan rozwoju zawodowego,
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego,
- Umowę o pracę i szansę na rozwój zawodowy,
- Pracę z najnowszej generacji technologiami w międzynarodowym środowisku.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »