Kto szuka:
Trade 44 Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- doradztwo i sprzedaż produktów i usług firmy istniejącym i nowym klientom
- prowadzenie bazy danych przydzielonych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientami
rozpatrywanie reklamacji i przedstawianie propozycji rozwiązania zaistniałych sytuacji - wdrażanie działań mających na celu powrót, utrzymanie i rozszerzenie bazy klientów
- obdzwonienie bazy klientów w celach marketingowych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- min.1 rok doświadczenia na stanowisku konsultant obsługi klienta
- doświadczenie w branży logistycznej będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
Oferujemy
- międzynarodowe doświadczenie: pracę w firmie, która zajmuje wiodącą pozycję w międzynarodowej logistyce;
- stabilność finansową: konkurencyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju zawodowego - jesteśmy wiarygodnym partnerem w Twojej karierze;
- wygodny grafik: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00;
- praca w różnych formatach: w biurze lub hybrydowa (biuro znajduje się w Centrum Warszawy);
- wsparcie na starcie: nasz zespół jest zawsze gotowy pomóc w adaptacji i szybkim wdrożeniu się w proces pracy;
- swobodna wymiana pomysłów: otwarta komunikacja we wszystkich ważnych kwestiach i nowych inicjatywach;
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »