eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Obsługi Czatu z j.bułgarskim

Kto szuka:

Unique People Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Czatu z j.bułgarskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • Pisemna komunikacja z Klientem poprzez czat w j.bułgarskim (bez połączeń telefonicznych!),
  • Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu,
  • Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji,
  • Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.

Wymagania:

  • Znajomość języka bułgarskiego na poziomie min. B2 lub wyższym,
  • Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym (niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu),
  • Umiejętność szybkiego pisania,
  • Gotowość do pracy w godzinach pracy projektu: 4.00 - 13.00 od poniedziałku do niedzieli, oczekujemy dyspozycyjności w wymiarze min. 120h miesięcznie,
  • Precyzyjne i przejrzyste formułowanie wypowiedzi w formie pisemnej,
  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.


Oferujemy w zamian:

  • Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + dodatkowy bonus,
  • Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania,
  • Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
  • Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu,
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
  • Dodatkowe benefity, tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie,
  • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy,
  • Świeże owoce raz w tygodniu,
  • Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.

Nie czekaj! Aplikuj i już teraz rozpocznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce!


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-09-26

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: Unique People Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

Przebywając na zwolnieniu lekarskim powinniśmy odpoczywać i dochodzić do zdrowia. Niektórzy mają jednak pokusę, aby w tym czasie wyjechać na wakacje albo zrobić remont. Czy to dobry pomysł? Zdaniem ekspertów z Grupy Progres to spore ...

Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...

Chociaż tegoroczny Dzień Niepodległości 11 listopada wypada w sobotę, to pracownicy nie stracą prawa do wypoczynku z tego tytułu. Według obowiązujących przepisów pracodawca musi udzielić dnia wolnego od pracy w innym terminie dla osób ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,3% wyższe r/r i wyniosło 8271,99 zł brutto.