Kto szuka:
Jaga Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. marketplace Allegro
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zadania:
- Zarządzanie i rozwój konta Allegro.
- Dodawanie i optymalizacja ofert produktowych, w tym nowych produktów marek firmy.
- Analiza konkurencji i wdrażanie strategii zwiększających widoczność i sprzedaż produktów.
- Utrzymywanie spójności treści ofert z marką oraz standardami platformy.
- Tworzenie, prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych Allegro Ads w celu zwiększenia sprzedaży i widoczności produktów.
- Monitorowanie skuteczności działań reklamowych oraz analiza wskaźników KPI.
- Zarządzanie procesem zwrotów i wymian, zapewniając szybkie i profesjonalne wsparcie klienta.
- Odpowiadanie na zapytania klientów (ok. 30-40 zapytań dziennie) związane z produktami, zamówieniami i ofertami.
- Wspieranie obsługi klienta na innych platformach marketplace, takich jak Amazon, Erli, Empik, Kaufland (ok. 10% czasu pracy).
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu kontem Allegro i prowadzeniu kampanii Allegro Ads.
- Podstawowa znajomość programu Baselinker.
- Umiejętność analizy danych sprzedażowych i znajomość trendów e-commerce.
- Mile widziana znajomość programu Responso (program do komunikacji).
- Otwartość i inicjatywa.
- Umiejętność samodzielnego planowania pracy oraz przejęcia odpowiedzialności za projekt.
- Zdolność do ustalania priorytetów, zarządzania czasem i samodzielnego podejmowania decyzji
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy.
- Warunki wynagrodzenia adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
- Pracę w modelu zdalnym.
- Dużej samodzielności w działaniu.
- Opiekę medyczną Polmed.
- Dofinansowanie do obiadów.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »