eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Marketingu (poligrafia)

Kto szuka:

TBS Consulting

Stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu (poligrafia)

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Obowiązki:
  • Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących social media, content marketing, współpracę z prasą i portalami branżowymi itd.
  • Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i publikacja wybranych treści. Działania w zakresie e-mail marketingu.
  • Prowadzenie i moderowanie profili firmy w mediach społecznościowych (ustalenie i realizowanie harmonogramu publikacji, monitorowanie wyników).
  • Organizacja udziału firmy w targach branżowych, konferencjach oraz innych wydarzeniach branżowych (planowanie i koordynacja działań, przygotowanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie firmy na wydarzeniu).
  • Zarządzanie budżetem marketingowym. Monitorowanie kosztów kampanii.
  • Monitorowanie i analiza efektywności działań, raportowanie wyników (znajomość Google Analytics).
  • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego.
  • Efektywna współpraca z pracownikami innych działów (Zarząd, Dział handlowy, Dział serwisu).

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. marketingu lub zbliżonym. Preferowane doświadczenie związane z branżą poligraficzną.
  • Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii lub dziedzin pokrewnych.
  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji działań marketingowych.
  • Zdolność tworzenia angażujących treści (posty, artykuły, notatki). Znajomość narzędzi graficznych do tworzenia i edytowania prostych materiałów graficznych.
  • Umiejętność edycji i aktualizacji treści na firmowej stronie internetowej.
  • Doświadczenie w planowaniu i organizacji udziału firmy w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Wykorzystywana podczas korzystania z międzynarodowych zasobów marketingowych oraz podczas kontaktu z partnerami firmy (B2 lub wyżej).
  • Zdolność do analizowania danych, wyciągania wniosków, szybkiego reagowania na zmieniające się warunki kampanii. Umiejętność przekształcania danych w czytelne i zrozumiałe raporty. Egzekwowanie zlecanych zadań.
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy, kreatywność i inicjatywa.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta w oparciu o Umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanego doświadczenia.
  • Stabilne zatrudnienie w cenionej na rynku firmie o uporządkowanej strukturze oraz niskim wskaźniku rotacji.
  • Pracę w innowacyjnym środowisku z nowoczesnymi technologiami.
  • Pakiet benefitów częściowo pokrywanych przez pracodawcę (Karta multisport, prywatna opieka medyczna).
  • Wszelkie niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon a w przypadku konieczności wyjazdów na targi/eventy branżowe – samochód służbowy

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-17

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: TBS Consulting

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.

Od 1 września 2024 r. wchodzą w życie zmiany przepisów w Karcie Nauczyciela. Dzięki temu więcej nauczycieli będzie mogło skorzystać z wcześniejszej emerytury i świadczenia kompensacyjnego.

Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...

Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...