PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Marketingu Digital

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu Digital

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads
  • Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii
  • Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS
  • Monitorowanie działania stron internetowych oraz rekomendowanie zmian zwiększających konwersję
  • Przygotowywanie i wysyłka newsletterów
  • Tworzenie landing page oraz przygotowywanie webinarów od strony technicznej
  • Wdrażanie automatyzacji w systemie CRM

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu internetowym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz tworzenia skutecznych kampanii marketingowych
  • Biegłość w obsłudze narzędzi: Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, GA4, GTM, GSC
  • Znajomość SEO i systemu WordPress
  • Dokładność oraz dbałość o szczegóły

Mile widziane:

  • Znajomość HTML i CSS
  • Doświadczenie w pracy z CRM Dynamics 365

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Pracę w zgranym, wspierającym zespole przy realizacji różnorodnych projektów
  • Możliwość pracy hybrydowej (3 dni w biurze / 2 dni home office) po okresie wdrożenia
  • Elastyczne godziny pracy – start między 7:00 a 9:00
  • Opiekę medyczną w sieci Enel-Med, kartę MultiSport oraz ubezpieczenie grupowe
  • Stabilne środowisko pracy, w którym ponad 20% pracowników pozostaje z nami ponad 10 lat
  •  osób pracuje z nami ponad 10 lat!

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.