Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu Digital
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads
- Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii
- Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS
- Monitorowanie działania stron internetowych oraz rekomendowanie zmian zwiększających konwersję
- Przygotowywanie i wysyłka newsletterów
- Tworzenie landing page oraz przygotowywanie webinarów od strony technicznej
- Wdrażanie automatyzacji w systemie CRM
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu internetowym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz tworzenia skutecznych kampanii marketingowych
- Biegłość w obsłudze narzędzi: Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, GA4, GTM, GSC
- Znajomość SEO i systemu WordPress
- Dokładność oraz dbałość o szczegóły
Mile widziane:
- Znajomość HTML i CSS
- Doświadczenie w pracy z CRM Dynamics 365
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę w zgranym, wspierającym zespole przy realizacji różnorodnych projektów
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni w biurze / 2 dni home office) po okresie wdrożenia
- Elastyczne godziny pracy – start między 7:00 a 9:00
- Opiekę medyczną w sieci Enel-Med, kartę MultiSport oraz ubezpieczenie grupowe
- Stabilne środowisko pracy, w którym ponad 20% pracowników pozostaje z nami ponad 10 lat
- osób pracuje z nami ponad 10 lat!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »