eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. marketingu

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. marketingu

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Lokalizacja: Warszawa – Śródmieście

Oferta:

  • Wynagrodzenie: 7000-8500 zł brutto
  • Umowa o pracę na okres 12 miesięcy – z możliwością przedłużenia
  • Praca hybrydowa – 3 dni z biura, 2 dni z domu
  • Pakiet benefitów: karta sportowa, karta medyczna, ubezpieczenie na życie
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Min. rok doświadczenia w marketingu i handlu detalicznym, najlepiej w branży dziecięcej/zabawkowej
  • Doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie B2/C1
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Silne umiejętności interpersonalne i zdolność do efektywnej pracy w środowisku zespołowym
  • Kreatywność
  • Silne umiejętności pisemne, werbalne i prezentacyjne
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami
Zakres zadań:
  • Pomoc we wdrażaniu i opracowywaniu strategii marketingowych oraz utrzymywaniu tożsamości marki i świadomości wśród opinii publicznej
  • Organizacja i zarządzanie harmonogramem spotkań i komunikacją
  • Ścisła współpraca z firmami/agencjami zewnętrznymi w celu skutecznego tworzenia materiałów promocyjnych
  • Opracowywanie działań w sklepie zgodnie ze strategią marki
  • Współpraca z kluczowymi klientami i zespołem sprzedaży
  • Zarządzanie strategią w celu poprawy obecności marki w Internecie
  • Tworzenie materiałów marketingowych
  • Wspieranie zespołu sprzedaży w implementacji showroomu klientów
  • Poszukiwanie nowych pomysłów w handlu detalicznym poprzez obserwowanie konkurencji i rynku
  • Opracowywanie i koordynowanie promocji w sklepie, przy ścisłej współpracy z agencjami zewnętrznymi
  • Monitorowanie sprzedaży i wyprzedaży
  • Ścisła współpraca z działem obsługi klienta i logistyki
  • Koordynowanie showroomu
  • Wizualny merchandising, ścisła współpraca z działem brand marketingu, sprzedaży i operacji

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA Kierownik robót budowlanych Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Lutowacz

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-14

do końca oferty: 55 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,9% wyższe r/r i wyniosło 8613,14 zł brutto.

Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

W dzisiejszym świecie, znajomość języków obcych jest nie tylko atutem w życiu osobistym, ale przede wszystkim kluczem do sukcesu zawodowego. W erze, w której w biznesie zacierają się granice państw, a międzynarodowa współpraca jest na ...