eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. marketingu

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. marketingu

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Zarządzanie stroną internetową i profilami na social media (LinkedIn, Facebook, Instagram).
  • Organizacja uczestnictwa w eventach i targach branżowych.
  • Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi.
  • Monitorowanie efektywności działań marketingowych oraz działań konkurencji.
  • Obsługa systemu CRM.
  • Współpraca z innymi działami i zewnętrznymi agencjami reklamowymi.
  • Projektowanie materiałów drukowanych i treści online.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Doświadczenie w dziale marketingu lub sprzedaży.
  • Biegła znajomość MS Office oraz narzędzi marketingowych takich jak Canva, Corel, Adobe Illustrator, Google Ads, Meta Ads.
  • Znajomość aktualnych trendów marketingowych, w tym AI.
  • Kreatywność, proaktywność, dokładność i umiejętności redakcyjne.
  • Wykształcenie wyższe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
  • Nowoczesne narzędzia pracy.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów.
  • Dodatkowe benefity (dofinansowanie do opieki medycznej, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe i inne).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-08

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W styczniu 2025 roku najwyższe wynagrodzenia były oferowane na stanowiskach związanych z IT, ale widoczne jest wyhamowanie ich wzrostu - wynika z najnowszej analizy portalu No Fluff Jobs. Najwięcej ogłoszeń o pracy opublikowano w kategorii ...

Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...

Artykuł podsumowuje Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm produkcyjnych - wiosna/lato 2024, bazujący na danych zebranych od lutego do kwietnia 2024 roku. W badaniu uczestniczyło 561 zakładów produkcyjnych. Dominujące branże to FMCG (21%) ...

Czy trudno jest obecnie o znalezienie pracy w handlu? Odpowiedzi na to i inne pytania dostarcza najnowsze opracowanie Grafton Recruitment, które dowodzi, że w drugim kwartale bieżącego roku liczba ofert pracy wzrosła o 16% rdr. Zapotrzebowanie ...