PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego
  • Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji
  • Rozwiązywanie problemów klientów poprzez skuteczną komunikację i wsparcie
  • Współpraca z zespołem w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN
  • Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku, w ramach 8-godzinnych zmian między 7:00 a 18:00
  • Wysoka kultura osobista oraz solidne umiejętności obsługi komputera
  • Motywacja do rozwoju i chęć zdobywania nowych kompetencji
  • Wymagane dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta MultiSport oraz prywatna opieka medyczna
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w dynamicznym środowisku
  • Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych i programów promujących zdrowy tryb życia
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.