Kto szuka:
Holcim Polska S.A
Stanowisko:
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Numer referencyjny:
REC676
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Budowanie wizerunku marki oraz strategii komunikacji firmy wewnątrz organizacji.
- Prowadzenie i zarządzanie wewnętrzną stroną firmy Holcim (intranet) oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej.
- Efektywne komunikowanie projektów, w których wykorzystano nasze produkty oraz w których bierzemy udział.
- Dbanie o spójność wizerunkową, brandingową i komunikacyjną w całej organizacji.
- Stałą współpracę z partnerami z innych zespołów w firmie w celu wypracowania ciekawych treści, informacji, historii budujących reputację firmy.
- Przygotowywanie materiałów i stały kontakt z zespołem Komunikacji z Grupy Holcim
- Przygotowywanie materiałów korporacyjnych, konsultacje komunikacyjne, feedback do materiałów przygotowywanych samodzielnie przez inne zespoły.
- Przygotowywanie newsletterów do pracowników oraz kampanii komunikacji wewnętrznej dla kluczowych projektów firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze komunikacji wewnętrznej.
- Znajomość zagadnień: digital communication, branding management,
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Lekkie pióro będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie w prowadzeniu całościowych projektów oraz we współpracy z agencjami marketingowymi.
- Komunikatywność, zaangażowanie i samodzielność w działaniu.
Firma oferuje:
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »