Kto szuka:
Emitel S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej
- analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy
- aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz
- monitorowanie oraz raportowanie stanu należności
- sporządzanie cyklicznych raportów oraz analiz ad hoc
- wykształcenie wyższe ekonomiczne w zakresie finansów
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w kontrolingu, raportowaniu zarządczym, analizach finansowych (doświadczenie zdobyte w sektorze telekomunikacyjnym będzie dodatkowym atutem)
- bardzo dobra znajomość MS Excel oraz Power Point
- znajomość narzędzi wspomagających budżetowanie (znajomość systemu Cognos TM1 lub podobnych rozwiązań OLAP będzie dodatkowym atutem)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1), w tym znajomość Business English
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, gotowość do pracy z dużą ilością danych
- samodzielność w działaniu
- rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji i współpracy
Wymagania stawiane pracownikowi:
- ciekawa i pełna wyzwań praca w prestiżowej i stabilnej firmie będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w zakresie dostarczania rozwiązań multimedialnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- hybrydowy model pracy (biuro/dom)
- atrakcyjny system premiowania
- nowoczesne narzędzia pracy
- prywatna opieka medyczna
- szeroka oferta szkoleniowa
- bezpłatna nauka języka angielskiego
- możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego
- platforma benefitowa
- karta sportowa
- dostęp do aplikacji z audiobookami i e-bookami
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- dodatkowe dni wolne na działalność w ramach wolontariatu
- program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę
- dofinansowanie wypoczynku
- płatny program poleceń pracowniczych
- akcje charytatywne
- integracje, wycieczki, rajdy górskie
Firma oferuje:
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Program rekomendacji pracowników
- Pakiet medyczny I ubezpieczenie na życie
- Platforma ze-bookami I audiobookami
- Platforma benentowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
- Oferta szkoleniowa
- Spotkania integracyjne, wolontariat
- Inicjatywy dobroczynne I proekologiczne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »