PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki

Kto szuka:

Asian Automotive Distribution Center

Stanowisko:

Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską.
  • Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych.
  • Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi.
  • Zapewnienie ciągłości dostaw dokumentacji rejestracyjnej i sprzedażowej do dealerów.
  • Wsparcie dealerów w sprawach rejestracyjnych, tworzenie raportów oraz zestawień.
  • Precyzyjne zarządzanie dokumentacją logistyczną oraz systematyczne aktualizacje bazy danych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Umiejętność obsługi MS Excel oraz innych systemów informatycznych.
  • Doświadczenie w administracji sprzedaży, mile widziane w sektorze motoryzacyjnym.
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych oraz zdolność do pracy wielozadaniowej.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.

Firma oferuje:

Co oferujemy?
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.
  • Możliwość rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet narzędzi niezbędnych do pracy.
  • Forma współpracy: umowa cywilnoprawna (B2B).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.