Kto szuka:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
150386
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca administracyjno - biurowa,
- zakrożenie korupcją,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
- Budynek w starej kamienicy może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, toalety niedostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami).
- Winda dostosowana dla osób z niepelnosprawnościami.
Zakres zadań
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami wykonawczymi.
- Prowadzenie postępowań o udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł zgodnie z regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień publicznych.
- Opiniowanie pod względem zgodności z przepisami o zamówieniach publicznych dokumentów wytworzonych przez komórki organizacyjne, w tym wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz dowodów księgowych w celu zagwarantowania prawidłowego wydatkowania środków publicznych.
- Sporządzanie zbiorczych planów zamówień publicznych na podstawie wykazów złożonych przez komórki organizacyjne.
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych do pracy komisji przetargowej i udział w tych pracach.
- Monitorowanie zaangażowanych wydatków budżetowych i uzgadnianie z merytoryczną komórką organizacyjną urzędu wydatków budżetowych na zamówienia publiczne.
- Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu zamówień publicznychdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym 1 rok w obszarze z zakresu zamówień publicznych
- Znajomość i umiejętność stosowania: a) ustawy Prawo zamówień publicznych; b) ustawy Kodeks cywilny; c) ustawy o służbie cywilnej; d) ustawy o finansach publicznych.
- Doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
- Umiejętność: a) stosowania i interpretacji przepisów prawnych; b) redagowania pism urzędowych; c) pracy w zespole oraz sprawnej organizacji pracy; d) negocjacji; e) radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, f) argumentowania.
- Biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów Microsoft Office Word, Excel i Outlook) i urządzeń biurowych.
- Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
- Informacja dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku: W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność obsługi platformy e-Zamówienia.
- Umiejętność obsługi platformy eNotices2.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »