eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw integracji usług państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Wydział Integracji Usług Powiatowych, Departament Informacji o Nieruchomościach

00-926 Warszawa ul. Żurawia 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje zadania z zakresu ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych.
  • Realizuje zadania z zakresu utrzymania i rozwoju systemu integracji usług państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  • Zajmuje się utrzymaniem i rozbudową walidatorów: • danych GML w zakresie walidacji danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • powiatowych usług WMS i WFS
  • Cyklicznie weryfikuje jakości danych egib udostępnianych poprzez powiatowe usługi WFS
  • Obsługuje zgłoszenia użytkowników serwisu geoportal.gov.pl dotyczących usług sieciowych.
  • Utrzymuje usługi EGIB i GESUT publikowane przez GUGiK w imieniu starostów (w tym obsługa stosownych porozumień ze starostami).


Warunki pracy


  • na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,

  • wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,

  • przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,

  • pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,

  • w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,

  • jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,

  • do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braille'a,

  • winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,

  • korytarze nie są szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

  • do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne lub pokrewne (np. geoinformatyka, geoinformacja)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w dziedzinie geodezji i kartografii lub w obszarze systemów informacji przestrzennej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi
  • znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi
  • bardzo dobra znajomość standardów technicznych
  • znajomość narzędzi GIS
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość narzędzi i technologii używanych do zarządzania danymi przestrzennymi
  • umiejętność tworzenia usług sieciowych, w tym programowanie oraz zarządzanie danymi
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA kierownik projektu Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA oficer portu

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-21

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

    Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

    W ciągu ostatnich sześciu miesięcy w mediach pojawiło się kilka tysięcy publikacji na temat pełnego ozusowania umów zlecenie i o dzieło. Niestety, w części medialnych informacji, także w social-owych, prezentowane są tzw. półprawdy, a ...

    Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,4% wyższe r/r i wyniosło 7999,69 zł brutto.