Kto szuka:
Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
149670
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe)
- Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.
Zakres zadań
- Wykonuje czynności związane z koordynacją organizacji pracy Dyrektora Departamentu Inspekcji i zastępcy Dyrektora Departamentu Inspekcji w szczególności: obsługuje połączenia telefoniczne, prowadzi kalendarz pracy, a także organizuje i koordynuje sprawny przebieg spotkań Dyrektora Departamentu, zastępcy Dyrektora Departamentu.
- Wykonuje czynności związane z obiegiem dokumentów (w formie papierowej i elektronicznej), zapewnia prawidłową, zgodną z dekretacją, dystrybucję dokumentów.
- Redaguje pisma oraz przygotowuje dokumenty, prezentacje, raporty, analizy, zestawienia z zakresu kompetencji Dyrektora Departamentu Inspekcji i zastępcy Dyrektora Departamentu Inspekcji.
- Przygotowuje dokumenty dotyczące podróży służbowych Dyrektora Departamentu Inspekcji i zastępcy Dyrektora Departamentu Inspekcji.
- Koordynuje zaopatrzenie Dyrektora Departamentu Inspekcji i zastępcy Dyrektora Departamentu Inspekcji w artykuły biurowe i spożywcze.
- Prowadzi bazę informacji dotyczących urzędów, instytucji, firm (m.in. numerów telefonów, osób zajmujących w nich kierownicze stanowiska).
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu lub na stanowisku asystenckim lub w pracy biurowej
- znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu
- umiejętność sporządzania pism (z wykorzystaniem edytora tekstu MS Word).
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »