Kto szuka:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
149646
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Rakowieckiej 2a:
Wejście do budynku wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Wewnątrz budynku brak windy.
Łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- Kontakt z klientem zewnętrznym.
- Praca w terenie w tym wykonywanie czynności kontrolnych w miejscach prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorców oraz konieczność zabierania ze sobą sprzętu (np. laptop, drukarka, aparat fotograficzny).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe – różne środki lokomocji.
Zakres zadań
- Realizuje kontrole działalności gospodarczej koncesjonowanej i regulowanej przez MSWiA w celu oceny legalności jej wykonywania.
- Prowadzi postępowania administracyjne, w tym opracowuje projekty decyzji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w celu cofnięcia koncesji oraz wykreślenia z rejestru działalności regulowanej. Rozpoznaje wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy.
- Analizuje i weryfikuje informacje, skargi i zawiadomienia o niezgodnych z prawem działaniach przedsiębiorców prowadzących koncesjonowaną i regulowaną działalność gospodarczą w celu określenia dalszego trybu postępowania.
- Analizuje wpływające protokoły kontroli, opracowuje wnioski w tym zalecenia pokontrolne.
- Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach zgłaszanych nieprawidłowości w działalności gospodarczej prowadzonej na podstawie koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej.
- Opracowuje projekty, opinie i stanowiska Departamentu, przygotowuje pisemne interpretacje przepisów prawnych i informacje na wpływające zapytania i wnioski dotyczącej stosowanej praktyki organu koncesyjnego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie prawa lub administracji- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
- Prawo jazdy kat. B
- Wiedza w zakresie: ustawy o ochronie osób i mienia; ustawy o usługach detektywistycznych; ustawy prawo przedsiębiorców; ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta, umiejętność myślenia analitycznego.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »