Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw obsługi administracyjno-biurowej Biuro Współpracy Międzynarodowej
00-950 Warszawa pl. Powstańców Warszawy 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmuje i rejestruje korespondencję kierowaną do Biura (w tym na skrzynkę kse) oraz nadzoruje jej przebieg w obrębie i poza Biurem. Ewidencjonuje i wysyła korespondencję wychodzącą. Odbiera i przesyła pocztę elektroniczną oraz tą kierowaną w systemie EZD.
- Prowadzi kalendarz spraw i spotkań dyrektora i zastępcy dyrektora Biura oraz wykaz spraw terminowych. Wspiera dyrektora w organizacji spraw administracyjnych, w tym wykonuje obsługę administracyjno-budżetową spraw BWM wewnątrz UOKiK. Organizuje delegacje dyrektora i zastępcy dyrektora.
- Przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne dyrektora i zastępcy dyrektora Biura, a także kieruje interesantów zgłaszających się telefonicznie, mailowo lub bezpośrednio do właściwych pracowników lub komórek organizacyjnych; odpowiada na proste zgłoszenia interesantów.
- Organizuje spotkania wewnętrzne i zewnętrzne Biura.
- Zamawia i rozdziela materiały biurowe, pomoce techniczne, prasę wśród pracowników Biura.
- Prowadzi ewidencję dotyczącą czasu pracy pracowników Biura, koordynuje przygotowanie stanowisk pracy dla pracowników, organizuje dostępy do zasobów informatycznych i innych.
- Przechowuje i archiwizuje dokumenty niezbędne w bieżącej pracy Biura.
Warunki pracy
Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
Urząd jest członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji oraz laureatem nagrody Friendly Workplace 2022.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w UOKiK znajdują się na stronie:
https://uokik.gov.pl/bip/sygnalisci-wewnetrzni
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej lub w charakterze sekretarki lub asystentki dyrektora
pozostałe wymagania niezbędne:
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej praktycznego zastosowania z zakresu funkcjonowania Urzędu.
- Posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, orientacja na klienta/interesanta.
- Język angielski na poziomie B2.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej praktycznego zastosowania z zakresu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
- Inny język UE na poziome B2.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa - osobiście w kancelarii Urzędu lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem BWM-SEK-S
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »