eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Rejonowa Policji Warszawa V

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw mieszkaniowych Zespół Administracyjno-Gospodarczy

01-887 Warszawa ul. Żeromskiego 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie spraw mieszkaniowych dla policjantów,
  • Realizowanie uprawnień policjantów do świadczeń finansowych związanych z prawem do lokalu,
  • Obsługa bazy danych "MIESZK", prowadzenie w formie elektronicznej dokumentacji zasobów mieszkaniowych oraz ewidencji osób uprawnionych do mieszkania funkcyjnego,
  • Zakładanie, ewidencjonowanie i aktualizacja kart mieszkaniowych w formie kartoteki manualnej,
  • Przekazywanie dokumentacji mieszkaniowej zgodnie z miejscem pełnienia służby policjanta,
  • Ustalanie uprawnień i naliczanie równoważnika pieniężnego za remont, brak lokalu mieszkalnego,
  • Sporządzanie list należnych równoważników pieniężnych za brak mieszkania, lokalu wynikających z prawomocnych decyzji,
  • Przyjmowanie, ewidencjowanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur.


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu mieszanym. 


Brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Brak wind.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Pondato, uprzejmie informujemy, że zakwalifikowanych kandydatów/kandydatki poinformujemy o dalszym etapie rekrutacji telefonicznie.


Jednocześnie, kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w administracji publicznej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie lustracyjne, zgodnie z ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.z 2023 r, poz 1195)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Żeromskiego 7, 01-887 Warszawa

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA starszy księgowy Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA starszy asystent

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-29

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

    Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

    Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

    Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

    W ciągu ostatnich sześciu miesięcy w mediach pojawiło się kilka tysięcy publikacji na temat pełnego ozusowania umów zlecenie i o dzieło. Niestety, w części medialnych informacji, także w social-owych, prezentowane są tzw. półprawdy, a ...