Kto szuka:
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
147079
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Do budynku Kuratorium przy Alejach Jerozolimskich 32 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Budynek wielokondygnacyjny. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest tylko korytarz na parterze (możliwość skorzystania z platformy przyschodowej). W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 piętrze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu, po lewej stronie, na szybie drzwi umieszczona jest naklejka z nazwą instytucji, napisana w alfabecie Braille'a. Po prawej stronie znajduje się przycisk dzwonka przeznaczonego dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do korytarza na parterze prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. Posiada ona wymiary 1 m x 1,15 m i nie jest zautomatyzowana – wymaga pomocy drugiej osoby. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Przed wejściem do sekretariatów Kuratorów i Dyrektorów wydziałów umieszczone są tabliczki informacyjne w alfabecie Braille'a. Ze względu na lokalizację siedziby Kuratorium Oświaty w Warszawie (ścisłe centrum), Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Kuratorium. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu.
Zakres zadań
- realizuje zadania związane z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek, w tym przygotowuje projekty odpowiedzi i decyzji;
- obsługuje funkcje reprezentacyjne kierownictwa Urzędu, uczestniczy w wydarzeniach;
- obsługuje stronę internetową i Biuletyn Informacji Publicznej;
- prowadzi media społecznościowe urzędu, w tym tworzy i realizuje strategię komunikacji w mediach społecznościowych;
- tworzy grafiki, korekty graficzne zdjęć, przygotowuje rolki i relacje z wydarzeń;
- przygotowywuje projekty odpowiedzi prasowych i komunikatów;
- uczestniczy w organizacji i promocji projektów realizowanych przez Urząd;
- uczestniczy w realizacji spraw związanych z przyznawaniem nagród i odznaczeń;
- dba o profesjonalny i spójny wizerunek organizacji;
- monitoruje, analizuje i raportuje wyniki prowadzonych działań;
- właściwie organizuje pracę na stanowisku.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- duża dyspozycyjność (z uwzględnieniem wyjazdów służbowych);
- wysoka kultura osobista;
- rozwinięta umiejętność pracy w zespole;
- odporność na stres;
- „lekkość pióra” - pisanie angażujących tekstów;
- sprawne poruszanie się po mediach społecznościowych;
- bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego MS Office;
- umiejętność obsługi programu graficznego (np. Canva) oraz programów do obróbki filmów (np. CapCut);
- zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania;
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętności fotograficzne;
- znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego;
- znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu oświaty w Polsce.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »