Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw analiz i prognoz rozwoju społeczno-gospodarczego kraju oraz polityki spójności w Wydziale Polityki Rozwoju w Departamencie Strategii
00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi analizy społeczno-gospodarcze, terytorialne, finansowo-ekonomiczne oraz zarządczo-organizacyjne na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych, w tym średniookresowej strategii rozwoju kraju (ŚSRK) oraz programowania i realizacji polityki spójności;
- Gromadzi dane, informacje, źródła i zamawia ekspertyzy, analizuje zgromadzone dane oraz formułuje wnioski, opracowuje raporty, rekomendacje i informacje, aktualizuje dane oraz przygotowuje zestawienia i wizualizacje (tabele, wykresy, mapy, kartogramy itp.); Gromadzi niezbędne dane, informacje oraz źródła które wykorzystuje do opracowywania treści dokumentów strategicznych;
- Wykorzystuje wyniki badań w procesie programowania i wdrażania polityki rozwoju, w szczególności ŚSRK i Umowy Partnerstwa (UP), opracowuje materiały informacyjno-promocyjne dotyczące wyników badań oraz na bazie tych wyników przygotowuje wkłady do dokumentów strategicznych;
- Przygotowuje i aktualizuje dokumenty strategiczne w zakresie danych i analiz społeczno-gospodarczych w tym formułuje propozycje zmian i aktualizuje treści dokumentów strategicznych, tworzy koncepcje i założenia dokumentów, a także weryfikuje i analizuje ich projekty;
- Monitoruje wdrażanie strategii i programów, takich jak operacyjne, pomocowe, krajowe czy wieloletnie, w tym także ŚSRK w tym obszarze opracowuje system wskaźników, w tym wytyczne, metodologie ich liczenia i definicje;
- Organizuje oraz uczestniczy w pracach grup i zespołów zajmujących się wskaźnikami, a także tworzy bazy danych i narzędzia wspierające proces monitorowania.
Warunki pracy
-
Reprezentowanie urzędu na zewnątrz
-
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zglos-naruszenie-prawa
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod 222******, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 75 40
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z prowadzeniem analiz społeczno-gospodarczych
pozostałe wymagania niezbędne:
- Wiedza zakresu dokonywania analiz makroekonomicznych;
- Znajomość zagadnień dotyczących polityki rozwoju;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, rzetelność;
- Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
- Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 101 DSR
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »