Kto szuka:
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
145954
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z dyscypliną czasu pracy, w celu właściwego rozliczania czasu pracy pracowników zatrudnionych w Ministerstwie Finansów
- Monitoruje przebieg procesu ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, a w przypadku wniesienia przez ocenianego sprzeciwu, przygotowuje projekt stanowiska dyrektora generalnego
- Kieruje pracowników Ministerstwa Finansów na profilaktyczne badania lekarskie (okresowe i kontrolne) oraz planuje i rozlicza środki na badania lekarskie
- Wystawia zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na wniosek pracowników urzędu
- Prowadzi sprawy osobowe byłych pracowników Ministerstwa Finansów oraz byłych pracowników innych jednostek organizacyjnych podległych ministerstwu, których dokumenty znajdują się w Archiwum Zakładowym
- Obsługuje posiedzenia Komisji Antymobbingowej w Ministerstwie Finansów oraz Komisji Dyscyplinarnej Ministerstwa Finansów
- Udziela wyjaśnień pracownikom urzędu w sprawach z zakresu prawa pracy
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustaw
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja lub zarządzanie lub wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi lub prawo pracy
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórce kadrowej
- Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz aktów wykonawczych do wyżej wymienionej ustawy
- Znajomość systemu informatycznego KOMA eHR
- Znajomość struktury i zasad funkcjonowania Ministerstwa Finansów
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »