eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw w Referacie ds. Systemów Zarządzania w Biurze Organizacji i Rozwoju (BOR 50/2024)

00-580 Warszawa Al. J. Ch. Szucha 23

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje ogół działań mających na celu zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, opartej przede wszystkim na: monitoringu realizacji celów i zadań, samoocenie, procesie zarządzania ryzykiem, audycie wewnętrznym, kontroli (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz innych źródłach.
  • Koordynuje i analizuje proces funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w szczególności poprzez planowanie i inicjowanie działań mających na celu zapewnienie: zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, wiarygodności sprawozdań, ochrony zasobów, przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania, efektywności i skuteczności przepływu informacji, zarządzania ryzykiem.
  • Koordynuje proces monitorowania efektywnej, skutecznej, oszczędnej i terminowej realizacji istotnych celów i zadań publicznych ministra za pomocą adekwatnych mierników oraz bieżącej analizy ryzyk, mogących mieć wpływ na ich realizację.
  • Koordynuje i monitoruje proces terminowego i merytorycznego opracowania dokumentów zarządczych o charakterze strategicznym i operacyjnym. Koordynuje nadzór Ministra nad fundacjami.
  • Koordynuje działania w zakresie analizy funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w odniesieniu do zintegrowanych procesów, procedur, zasad, instrukcji oraz obowiązujących mechanizmów zarządczych. Formułuje propozycje rozwiązań w zakresie realizacji wniosków pokontrolnych NIK oraz współuczestniczy w ich wdrażaniu.
  • Analizuje obowiązujące akty prawne i procedury oraz przedstawia i opiniuje systemowe plany usprawnień w obszarze zarządzania procesowego i projektowego, inicjuje wdrażanie nowych rozwiązań i procedur.
  • Monitoruje i analizuje rozwiązania funkcjonujące w innych instytucjach w sektorze publicznym i pozarządowym, w kraju i za granicą, pod kątem ich przydatności dla realizacji celów polityki zagranicznej.
  • Zarządza informacją wynikającą z zakresu kompetencji referatu, poprzez zapewnienie dostępu do zweryfikowanych, zaktualizowanych oraz kompletnych danych dostępnych w obsługiwanych witrynach/platformach/programach/dyskach.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


1.      Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.


2.      Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


3.      Zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.


W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Proponowane wynagrodzenie:


Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 6300 PLN do ok 7300 PLN oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 409)



Dziennik Podawczy:


czynny w godzinach 8.15 – 16.15. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.


Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego


W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.



Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 273, 834).


Informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań


Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i kariera – Praca w MSZ – Zasady i użyteczne informacje: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania


Dokumenty w języku polskim opatrzone podpisem


Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.


Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, a następnie odwzorowane cyfrowo w przypadku skorzystania z kwestionariusza aplikacyjnego on-line. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.


Wymogi dotyczące uznania dyplomu studiów wyższych na uczelni zagranicznej


W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach


Dostępność


Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą je zgłosić na etapie składania dokumentów (m.in. dostępność pomieszczenia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Dostosowujemy w miarę możliwości materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych), a także zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru, jeśli to konieczne.


Kontakt:


W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.


Kontakt: Wydział Naboru, tel. +48 (22) 523 8751 email: rekrutacja@msz.gov.pl


Informacja o pracodawcy:


Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych w pionie dyrektora generalnego lub obszarze organizacji i zarządzania urzędem

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego lub inny język UE lub krajów sąsiadujących na poziomie B2.
  • Znajomość: struktury i zasad funkcjonowania administracji rządowej, ustawy o działach administracji rządowej, ustawy o służbie zagranicznej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym, rozporządzenia w sprawie wzoru oświadczenia o stanie kontroli zarządczej, rozporządzenia w sprawie planu działalności i sprawozdania z jego wykonania, ustawy o fundacjach, ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
  • Wiedza z obszaru: kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem, celów polityki zagranicznej i zadań publicznych Ministra SZ, struktury organizacyjnej MSZ.
  • Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia, kreatywności.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa.
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka UE lub krajów sąsiadujących na poziomie C1.
  • Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych i/lub z audytu, i/lub kontroli w administracji publicznej.
  • Wiedza z zakresu finansów publicznych i/lub audytu, i/lub kontroli w administracji publicznej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632).
  • Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2463872591b74eee8ae39f4363ad55be (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
  • Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
  • Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany)
    lub
    Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Biuro Kapitału Ludzkiego
    Al. J. Ch. Szucha 23
    00-580 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BOR 50/2024

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA PSYCHOLOG Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA samodzielny referent

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-02

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,4% wyższe r/r i wyniosło 7999,69 zł brutto.

    Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

    Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.

    Polska uplasowała się na 9. miejscu na świecie w rankingu największych podwyżek płacy minimalnej, ze wzrostem o 18,9% rok do roku - wynika z analizy Picodi Polska.

    Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...