eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw obrachunku uposażeń, wynagrodzeń i innych należności pieniężnych w Zespole Należności i Rozliczeń Wydziału Zabezpieczenia Przedstawicielstw Poza Granicami Państwa, Departament Administracyjny

00-911 Warszawa al. Niepodległości 218

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządza w systemach informatycznych (w tym w Zintegrowanym Wieloszczeblowym Systemie Informatycznym Resortu Obrony Narodowej - ZWSI RON) listy uposażeń z należnością krajową i należnością zagraniczną oraz listy z dodatkowymi należnościami finansowymi dla żołnierzy zawodowych pełniących służbę w strukturach poza granicami państwa w celu wytworzenia poleceń przelewów i przekazania wynagrodzeń na właściwe rachunki osobiste żołnierzy. Wprowadza zmiany do list uposażeń.
  • Sporządza w systemach informatycznych (w tym w ZWSI RON) listy wynagrodzeń i zasiłków oraz listy z dodatkowymi należnościami finansowymi dla pracowników wykonujących obowiązki w strukturach poza granicami państwa w celu wytworzenia poleceń przelewów i przekazania wynagrodzeń na właściwe rachunki osobiste pracowników. Wprowadza zmiany do list wynagrodzeń mające wpływ na prawidłowe naliczenie wypłat.
  • Dokonuje potrąceń z list uposażeń i wynagrodzeń na podstawie prawomocnych tytułów wykonawczych i dobrowolnych deklaracji PZU, Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej, przekazuje kwoty należne właściwym podmiotom oraz prowadzi dokumentację indywidualnych obciążeń.
  • Księguje wytworzone dokumenty finansowe i sprawdza poprawność wydatków budżetowych na kontach analitycznych dotyczących uposażeń żołnierzy służących i pracowników wykonujących obowiązki w strukturach poza granicami państwa oraz potrąceń (składki na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy, potrącenia komornicze). Sporządza na tej podstawie sprawozdania finansowe w ww. zakresie. Analizuje stopień realizacji (w stosunku do naliczenia podstawowego) funduszu nagród i zapomóg dla żołnierzy pełniących służbę w strukturach poza granicami państwa.
  • Prowadzi ewidencję indywidualnych dochodów żołnierzy pełniących służbę i pracowników wykonujących obowiązki w strukturach poza granicami państwa oraz zaliczek podatku dochodowego. Gromadzi deklaracje (oświadczenia) zgłoszeniowe i aktualizujące do podatku dochodowego, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, a także numerów rachunków osobistych. Sporządza informacje podatkowe o osiągniętych w roku podatkowym dochodach i pobranych zaliczkach.
  • Sporządza informacje z danymi osobowymi oraz numerami osobistych rachunków bankowych żołnierzy nowo przybyłych do pełnienia służby w strukturach poza granicami państwa w celu przesłania ich do komórki organizacyjnej zajmującej się wprowadzaniem danych do ZWSI RON. Sprawdza poprawność wyciągów i rozkazów, wpływających z jednostek organizacyjnych MON zajmujących się sprawami kadrowymi żołnierzy pozostających w strukturach poza granicami państwa, stanowiących podstawę do naliczenia uposażeń.
  • Obsługuje żołnierzy w zakresie sporządzania zaświadczeń o objęciu żołnierzy ubezpieczeniem zdrowotnym, wysokości osiąganych dochodów do celów emerytalnych lub w celu ich przedłożenia innym instytucjom.
  • Pozyskuje od komórek organizacyjnych Ministerstwa właściwych do spraw planowania budżetowego i księgowości dane niezbędne do sporządzania sprawozdań budżetowych wynikających z ustawy budżetowej.


Warunki pracy

Budynek:



  • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich

  • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich  


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • Praca administracyjno-biurowa

  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Obsługa urządzeń biurowych

  • Zagrożenie korupcją - weryfikowanie dokumentów finansowych - samodzielne dokonywanie zmian i przeksięgowań oraz wystawianie zaświadczeń



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Zwróć uwagę na termin, miejsce i sposób składania dokumentów oraz ich kompletność. 

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

  • Nie dopuszczamy uzupełniania oferty, jeśli upłynął termin składania dokumentów.

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Zachęcamy do skorzystania z gotowego wzoru.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i odręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą, wskazane w części "DOKUMENTY NIEZBĘDNE". Na ich podstawie zostanie dokonana weryfikacja spełniania przez Ciebie wymagań formalnych.

  • Podaj w ofercie adres poczty elektronicznej (e-mail). Za jego pośrednictwem powiadomimy Cię jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

  • Pracownikowi może być nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie ustawy o obronie Ojczyzny.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku w obszarze finansów publicznych lub rachunkowości lub rachuby płac i uposażeń

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o obronie Ojczyzny
  • Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym
  • Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacja pracy własnej
  • Umiejętność: współpraca z innymi
  • Umiejętność: dążenie do rezultatu
  • Umiejętność: poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność: komunikacja, w tym komunikacja pisemna
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia)
  • Kopię posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/ nie byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Obrony Narodowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa

    Dokumenty można również składać:
    - osobiście w Punkcie podawczym MON, al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15) w zamkniętej kopercie z nr oferty BIP KPRM
    - przez E-PUAP.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-01

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

    Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

    Polska uplasowała się na 9. miejscu na świecie w rankingu największych podwyżek płacy minimalnej, ze wzrostem o 18,9% rok do roku - wynika z analizy Picodi Polska.

    W 2023 roku mediana wynagrodzeń osób pracujących w Polsce wyniosła 7 144 PLN i była wyższa o 887 PLN niż w roku ubiegłym (o 14,2%). Niestety dysproporcje między zarobkami kobiet i mężczyzn nadal są bardzo widoczne. Podobnie jak w latach ...

    Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...