Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Inwestycji (BI 47/2024)
00-580 Warszawa Al. J. Ch. Szucha 23
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje i nadzoruje przestrzeganie przez placówki zagraniczne procedur związanych z zarządzaniem, wyborem, zmianą oraz zakupem, najmem, użyczeniem obiektów na potrzeby placówek zagranicznych. Przygotowuje i nadzoruje procedury związane ze sprzedażą nieruchomościami Skarbu Państwa poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej oraz przygotowuje propozycje koncepcji utrzymania i rozwoju infrastruktury krajowej ministerstwa w odniesieniu do nieruchomości.
- Monitoruje dane związane z rynkiem nieruchomości poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
- We współpracy z innymi komórkami MSZ przygotowuje plany oraz prognozy w zakresie potrzeb zakupu/ najmu nieruchomości w placówkach zagranicznych, zbycia nieruchomości Skarbu Państwa wycofanych z użytkowania przez placówki zagraniczne.
- Dokonuje oceny potrzeb i zamawia usługi podmiotów właściwych dla wspomagania procesu podejmowania decyzji w przedmiotowym zakresie spraw.
- Koordynuje, planuje i kontroluje zawieranie umów cywilno-prawnych w zakresie właściwości stanowiska.
- Kompletuje i prowadzi dokumentację prowadzonych spraw zgodnie z przepisami wewnętrznymi MSZ.
- W okresie wzmożonej aktywności czynnie wspiera pracowników wydziału zatrudnionych na innych stanowiskach w wykonywaniu ich bieżących zadań.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
2. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
3. Zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie:
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 6300 PLN do ok 7900 PLN oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 409)
Dziennik Podawczy:
czynny w godzinach 8.15 – 16.15. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r.
do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa
lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy
z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 273, 834)
Informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań
Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i kariera – Praca w MSZ – Zasady i użyteczne informacje: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania
Dokumenty w języku polskim opatrzone podpisem
Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, a następnie odwzorowane cyfrowo w przypadku skorzystania z kwestionariusza aplikacyjnego on-line. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.
Wymogi dotyczące uznania dyplomu studiów wyższych na uczelni zagranicznej
W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach
Dostępność
Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą je zgłosić na etapie składania dokumentów (m.in. dostępność pomieszczenia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Dostosowujemy w miarę możliwości materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych), a także zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru, jeśli to konieczne.
Kontakt:
W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Kontakt: Wydział Naboru, tel. 4852****** email: rekrutacja@msz.gov.pl
Informacja o pracodawcy:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:
- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- Znajomość języka niemieckiego lub jednego z oficjalnych języków ONZ na poziomie B2.
- Znajomość aktów prawnych: • ustawy – Kodeks cywilny, • ustawy o finansach publicznych, • ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, • ustawy o gospodarce nieruchomościami (i aktów wykonawczych), • ustawy – przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (i aktów wykonawczych), • ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, • ustawy o służbie zagranicznej (i aktów wykonawczych), • ustawy – Prawo zamówień publicznych.
- Wiedza merytoryczna w zakresie zarządzania nieruchomościami i znajomości zagadnień z zakresu finansów publicznych oraz Prawa zamówień publicznych,
- Umiejętność współpracy, argumentowania i analitycznego myślenia.
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność, inicjatywa i odporność na stres.
- Dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość innego języka obcego niż wskazanego w wymaganiach niezbędnych na poziomie B2.
- Znajomość aktów prawnych: ustawy – Prawo budowlane, ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Wiedza merytoryczna w zakresie: znajomości zasad funkcjonowania administracji publicznej, znajomości zasad protokołu dyplomatycznego.
- Wiedza specjalistyczna w zakresie zarządzania nieruchomościami dyplomatycznymi.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632).
- Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c0c7c0b62ac947298ad9733129b8fdd4 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
- Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
- Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany)
lub
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Kapitału Ludzkiego
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BI 47/2024
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »