eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista

Kto szuka:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Stanowisko:

Specjalista

Numer referencyjny:

143764

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

Zakres zadań

  • Obsługuje skrzynki mailowe, na które wpływają wnioski obywateli o udostępnienie informacji publicznej, przygotowuje odpowiedzi na elektroniczne i pisemne wnioski o udostępnienie informacji publicznej
  • Udziela obywatelom telefonicznie informacji na temat działalności Premiera, kierownictwa Kancelarii i organów obsługiwanych przez KPRM
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi KPRM, w celu pozyskania informacji niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
  • Redaguje merytorycznie i technicznie Biuletyn Informacji Publicznej KPRM na stronie gov.pl/web/premier oraz prowadzi szkolenia techniczne w zakresie zamieszczania dokumentów na stronie gov.pl/web/premier
  • Śledzi bieżące działania rządu, procesy legislacyjne oraz doniesienia medialne
  • Rejestruje wnioski o udostępnienie informacji publicznej, wraz z udzielonymi odpowiedziami

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie udostępniania informacji publicznej lub komunikacji społecznej lub obsługi administracyjnej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, przepisów o dostępie do informacji publicznej, przepisów o ochronie danych osobowych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, kreatywność, myślenie analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość: przepisów ustawy o działach administracji rządowej; przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego; podstaw procedury legislacyjnej, zasad redakcji technicznej tekstów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-11

do końca oferty: 12 dni

pracodawca: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,4% wyższe r/r i wyniosło 7999,69 zł brutto.

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2023 udział wzięło 2 975 pracowników zatrudnionych w działach personalnych. Z czego 88% stanowiły kobiety, 67% osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, 82% pracowało w firmach z przewagą kapitału ...

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...

Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...