eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw architektury oraz rozwoju systemów informatycznych w Wydziale Realizacji Projektów

00-926 Warszawa ul. Żurawia 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządza dokumentacją techniczną w tym m.in.: aktualizuje standardy m.in. architektury, analityczne; dba o zgodność wytwarzanych w Projekcie produktów z architekturą pozostałych Systemów funkcjonujących w GUGiK; analizuje i monitoruje procesy biznesowe realizowane przez System budowany w ramach Projektu.
  • Przygotowuje założenia analityczne, techniczne, kryteria jakościowe dla produktów i usług Projektu oraz wymagania funkcjonalne oraz weryfikuje produkty analityczne, techniczne, architektoniczne opracowane przez Wykonawców w zakresie Systemu budowanego ramach Projektu.
  • Zarządza procesem wytwórczym produktów Projektu, w tym m.in.: przygotowuje, planuje, kontroluje, raportuje zadania związane z realizacją Projektu; bierze udział w przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z zadaniami Projektu; nadzoruje i współpracuje z wykonawcami w zakresie realizacji umów zawartych w ramach ustalonego zakresu Projektu; bierze udział w odbiorach od wykonawców, testach akceptacyjnych oraz w przekazywaniu od użytkowników produktów i usług dostarczanych w wyniku realizacji Projektu.
  • Opracowuje standardy i wytyczne w zakresie bezpieczeństwa danych i ich przekazywania w ramach budowanego Systemu.
  • Realizuje zadania związane z zarządzaniem ryzykiem z obszaru działania, w tym m.in.: identyfikuje i przekazuje ryzyka do Kierownika Projektu, przeprowadza szczegółową analizę ryzyka, pełnieni rolę właściciela ryzyka.
  • Realizuje zadania związane z zarządzaniem konfiguracją, w tym m.in.: przekazuje i zarządza materiałami do/w repozytorium, identyfikuje, analizuje i zgłasza zagadnienia.
  • Realizuje inne zadania wskazane przez Kierownika Projektu w zakresie wynikającym z realizowanego Projektu.


Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera

  • pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji

  • winda przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, jednak brak podjazdu na zewnątrz budynku, do pokonania 5 stopni

  • ciąg komunikacyjny (korytarz) o szerokości ok 1,5 metra

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu informatyki, inżynierii oprogramowania, systemów informacyjnych lub pokrewnej dziedziny

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze architektury systemów informacyjnych lub pokrewnej roli (np. analityk systemowy, programista) lub projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań IT w różnorodnych środowiskach

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Praktyczna znajomość narzędzi do modelowania struktur i procesów (np. UML)
  • Umiejętność projektowania architektury oprogramowania, w tym wzorców projektowych i integracji systemów
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych oraz zrozumienie aspektów bezpieczeństwa systemów informacyjnych
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami (Prince2, Agile itp.)
  • Bardzo dobra znajomość MS Office


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-10-08

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2023 udział wzięło 2 975 pracowników zatrudnionych w działach personalnych. Z czego 88% stanowiły kobiety, 67% osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, 82% pracowało w firmach z przewagą kapitału ...

    Jak wynika z danych GUS, tylko w I. półroczu 2023 r. zgłoszono 28 400 osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, czyli o 1,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zwiększyła się również liczba poszkodowanych przypadająca ...

    W dzisiejszym świecie, znajomość języków obcych jest nie tylko atutem w życiu osobistym, ale przede wszystkim kluczem do sukcesu zawodowego. W erze, w której w biznesie zacierają się granice państw, a międzynarodowa współpraca jest na ...

    Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek, nie wystarczy samo zwolnienie lekarskie. Należy także pamiętać, że roszczenie o zasiłek chorobowy przedawnia się po 6 miesiącach od ostatniego dnia okresu, za który zasiłek ...