eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw kompleksowej obsługi Kancelarii Ogólnej KW PSP w Warszawie Wydział Organizacji i Nadzoru, Sekcja Organizacyjno - Prezydialna

02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje Kancelarię Ogólną Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie w systemie EZD w sposób kompleksowy
  • rozdziela korespondencję i przedkłada do podpisu wg kompetencji Mazowieckiemu Komendantowi Wojewódzkiemu oraz jego zastępcom,
  • dokonuje niezbędnych formalności związanych z wysyłką przesyłek i ich reklamacjami,
  • ma bezpośredni i telefoniczny kontakt z interesantami,
  • współorganizuje posiedzenia, narady i spotkania organizowane przez Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP,
  • realizuje inne doraźne zadania w ramach Sekcji,
  • realizuje zadania związane z archiwizacją dokumentacji Wydziału.


Warunki pracy

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- praca w budynku przy ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa,


- miejsce pracy: Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie,


- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwane. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obsługi komputera MS Office - bardzo dobra znajomość programu Excel i Word,
  • Umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
  • Znajomość przepisów archiwalnych i kancelaryjnych potwierdzona ukończeniem kursu archiwalnego I stopnia
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy, terminowość, odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość specyfiki pracy w jednostkach organizacyjnych PSP,
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, o ochronie przeciwpożarowej, o służbie cywilnej oraz rozporządzenia o ramowej organizacji komendy wojewódzkiej i powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej,
  • Umiejętność obsługi platformy ePUAP oraz znajomość tematyki dot. e-doręczeń.
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dyspozycyjność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Potwierdzenie ukończenia kursu archiwalnego I stopnia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
    ul. Domaniewska 40
    02-672 Warszawa

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-07-06

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady