Kto szuka:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
139852
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi rejestr wydatków ponoszonych przez Biuro w podziale na źródła finansowania płatności.
- Bierze udział w sporządzaniu na dany rok kalendarzowy projektu „planu rzeczowo-finansowego” Biura, na bieżąco monitoruje „plan rzeczowo-finansowy” dla potrzeb kontrolno-koordynacyjnych.
- Uczestniczy w przygotowaniu wkładu Biura do projektu budżetu państwa, w tym m.in. przygotowuje: zestawienia planowanych wydatków budżetowych w układzie zadaniowym, skonsolidowanego planu wydatków, planu przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie zakupów materiałowych i robót budowlanych, opracowuje projekt budżetu – dochody”, opracowuje projekt budżetu – wydatki oraz sporządza plan środków niewygasających z upływem roku.
- Przygotowuje dokumentację przetargową w zakresie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji niezbędnej do uruchomienia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z zakresu działania wydziału.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Znajomość ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych do ustawy
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Rzetelność
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office (w szczególności Excel)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »