eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Organizacyjnym w Departamencie Organizacyjno - Administracyjnym

01-231 Warszawa ul. Płocka 11/13

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje i ewidencjonuje korespondencję wpływającą do Biura za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz przekazywanej osobiście.
  • Dokonuje wstępnej oceny i klasyfikacji zaewidencjonowanej korespondencji.
  • Przyjmuje z komórek organizacyjnych korespondencję wychodzącą i prowadzi zestawienia tej korespondencji.
  • Obsługuje składy chronologiczne oraz zapewnia ich prawidłowe funkcjonowanie.
  • Zapewnienia obsługę kancelaryjną Departamentu.
  • Przekazuje zaewidencjonowaną korespondencję oraz inne dokumenty do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Przygotowuje materiały, informacje i analizy na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze w budynku z windą

  • Budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Liczy się data nadania aplikacji.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

  • Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@rpp.gov.pl

  • Zachęcamy do zapoznania się z filmem prezentującym nasz urząd: https://www.gov.pl/web/rpp/rzecznik-praw-pacjenta-film-na-100-lecie-sluzby-cywilnej



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjną urzędu

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Otwarty stosunek do klienta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi programu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD PUW)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa

lub poprzez ePUAP

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-07-04

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady