Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
139529
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z częstym rezprezentowaniem urzędu na zewnątrz, krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
Zakres zadań
- Realizuje działania wizerunkowe na rzecz służby cywilnej i Szefa Służby Cywilnej, w tym za pomocą narzędzi internetowych.
- Przygotowuje i publikuje materiały w internetowym Serwisie Służby Cywilnej i mediach społecznościowych prowadzonych przez Departament oraz administruje ich treścią. Realizuje zadania redaktora BIP KPRM w zakresie wprowadzania informacji związanych z zadaniami Departamentu, których publikowanie jest obowiązkowe na podstawie przepisów prawa.
- Podnosi kompetencje komunikacyjne członków korpusu służby cywilnej, m.in. poprzez promowanie w urzędach administracji publicznej zasad przyjaznej i skutecznej komunikacji oraz prostego języka.
- Współpracuje przy realizacji działań wynikających z ustanowienia Odznaki Honorowej za Zasługi dla Służby Cywilnej.
- Współorganizuje wydarzenia z udziałem Szefa Służby Cywilnej i kierownictwa komórki organizacyjnej oraz przygotowuje projekty pism, prezentacji, tez i wystąpień dla Szefa Służby Cywilnej, członków kierownictwa KPRM oraz kierownictwa komórki organizacyjnej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych
- Znajomość: podstawowych zasad funkcjonowania służby cywilnej, zasad prostego języka, funkcjonowania oraz obsługi social mediów, tworzenia treści internetowych
- Kompetencje miękkie: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, kreatywność
- Posiadanie umiejętności obsługi komputera (MS Office)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Przeszkolenie z zakresu zarządzania mediami społecznościowymi lub prostego języka
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »