Kto szuka:
Power Media
Stanowisko:
Senior Marketing Specialist
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży Healthcare w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Senior Marketing Specialist, która wesprze firmę w planowaniu i realizacji strategii marketingowych zorientowanych na generowanie wyników w sektorze B2B. Rola ta obejmuje m.in. zarządzanie procesami związanymi z automatyzacją marketingu, kreowanie i optymalizację kampanii, a także wspieranie zespołu w rozwoju i realizacji nowych projektów w obszarze marketingu cyfrowego.
Jeśli masz doświadczenie w realizacji zaawansowanych działań marketingowych i chcesz przyczynić się do rozwoju nowoczesnych narzędzi wspierających branżę medyczną, zapraszamy do aplikowania!
Twoje zadania będą obejmować:
• Planowanie i realizację strategii wspierającej sprzedaż B2B oraz zarządzania leadami.
• Projektowanie, wdrażanie i optymalizację płatnych kampanii digitalowych, ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów.
• Tworzenie koncepcji kreatywnych i projektowanie stron internetowych oraz landing pages.
• Planowanie, realizację i analizę działań z zakresu marketingu treści.
• Koordynację komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube).
• Administrację i rozwój struktury strony firmowej.
• Współpracę z partnerami zewnętrznymi, podwykonawcami oraz klientami w realizacji zadań marketingowych.
• Kreowanie i realizację materiałów multimedialnych, w tym filmów, zdjęć, podcastów.
• Tworzenie raportów, prezentacji, analiz oraz baz danych związanych z powierzonymi zadaniami.
Firma oferuje:
• Stabilną, długofalową współpracę na podstawie umowy o pracę lub B2B,
• Możliwość pracy zdalnej (cykliczna praca w biurze),
• Elastyczne godziny pracy,
• Biuro w Warszawie i dogodnym dostępem do metra (400 m),
• Dostęp do prywatnej siłowni na terenie biura,
• Prywatną opiekę medyczną,
• Dofinansowanie do karty sportowej,
• Dostęp do platformy wellbeingowej,
• Liczne inicjatywy integracyjne,
• Szkolenia wspierające rozwój zawodowy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
• Min. 4 lata doświadczenia w marketingu,
• Umiejętność zarządzania projektami i doskonała organizacja pracy własnej,
• Orientacja na wynik, duża samodzielność oraz umiejętności analityczne,
• Kreatywność, zaangażowanie oraz entuzjazm do realizacji nowych wyzwań,
• Doświadczenie w kampaniach e-mailingowych oraz znajomość obsługi: WordPress, User.com, Landingi.com, Facebook Ads, Google Ads, programów graficznych, narzędzi marketing automation,
• Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
• Mile widziane doświadczenie w branży medycznej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »