eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSenior Marketing Specialist

Kto szuka:

Power Media

Stanowisko:

Senior Marketing Specialist

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży Healthcare w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Senior Marketing Specialist, która wesprze firmę w planowaniu i realizacji strategii marketingowych zorientowanych na generowanie wyników w sektorze B2B. Rola ta obejmuje m.in. zarządzanie procesami związanymi z automatyzacją marketingu, kreowanie i optymalizację kampanii, a także wspieranie zespołu w rozwoju i realizacji nowych projektów w obszarze marketingu cyfrowego.

Jeśli masz doświadczenie w realizacji zaawansowanych działań marketingowych i chcesz przyczynić się do rozwoju nowoczesnych narzędzi wspierających branżę medyczną, zapraszamy do aplikowania!

Twoje zadania będą obejmować:

• Planowanie i realizację strategii wspierającej sprzedaż B2B oraz zarządzania leadami.
• Projektowanie, wdrażanie i optymalizację płatnych kampanii digitalowych, ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów.
• Tworzenie koncepcji kreatywnych i projektowanie stron internetowych oraz landing pages.
• Planowanie, realizację i analizę działań z zakresu marketingu treści.
• Koordynację komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube).
• Administrację i rozwój struktury strony firmowej.
• Współpracę z partnerami zewnętrznymi, podwykonawcami oraz klientami w realizacji zadań marketingowych.
• Kreowanie i realizację materiałów multimedialnych, w tym filmów, zdjęć, podcastów.
• Tworzenie raportów, prezentacji, analiz oraz baz danych związanych z powierzonymi zadaniami.


Firma oferuje:

• Stabilną, długofalową współpracę na podstawie umowy o pracę lub B2B,
• Możliwość pracy zdalnej (cykliczna praca w biurze),
• Elastyczne godziny pracy,
• Biuro w Warszawie i dogodnym dostępem do metra (400 m),
• Dostęp do prywatnej siłowni na terenie biura,
• Prywatną opiekę medyczną,
• Dofinansowanie do karty sportowej,
• Dostęp do platformy wellbeingowej,
• Liczne inicjatywy integracyjne,
• Szkolenia wspierające rozwój zawodowy.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

• Min. 4 lata doświadczenia w marketingu,
• Umiejętność zarządzania projektami i doskonała organizacja pracy własnej,
• Orientacja na wynik, duża samodzielność oraz umiejętności analityczne,
• Kreatywność, zaangażowanie oraz entuzjazm do realizacji nowych wyzwań,
• Doświadczenie w kampaniach e-mailingowych oraz znajomość obsługi: WordPress, User.com, Landingi.com, Facebook Ads, Google Ads, programów graficznych, narzędzi marketing automation,
• Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
• Mile widziane doświadczenie w branży medycznej. 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-05

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: Power Media

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...