Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Sekretarz Administracyjny
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zarządzanie dokumentacją oraz korespondencją
- Archiwizacja, rejestrowanie i przygotowanie dokumentów
- Prowadzenie kalendarza Kierownictwa, organizacja i obsługa spotkań biznesowych
- Obsługa gości i klientów, udzielanie niezbędnych informacji
- Koordynacja zapytań z infolinii i formularza kontaktowego
- Wsparcie operacyjne dla różnych wydziałów w realizacji ich zadań
- Zarządzanie Rejestrem Skarg i Odwołań oraz koordynacja wniosków zakupowych
- Dostarczanie potrzebnych materiałów biurowych i dbanie o zapasy artykułów spożywczych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Możliwość pracy i rozwoju w nowoczesnym środowisku.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (szkolenia, karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne, eventy firmowe).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »