Kto szuka:
Komenda Główna Policji w Warszawie
Stanowisko:
Referendarz
Numer referencyjny:
150099
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje, wysyła dokumenty jawne, w tym przy użyciu poczty elektronicznej, oraz dokonuje ich dystrybucji zgodnie z dekretacją przełożonych
- Identyfikuje właściwych odbiorców korespondencji jawnej wpływającej do wydziału i dokonuje stosownych ustaleń w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi KGP
- Dokonuje ustaleń i sprawdzeń w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP KADRA) oraz na podstawie danych znajdujących się w aktach osobowych pracowników i policjantów KGP oraz Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA” w celu przygotowania i wydania zaświadczeń o zatrudnieniu albo pełnieniu służby
- Prowadzi, przechowuje i archiwizuje dzienniki korespondencyjne dokumentów jawnych wydziału
- Odczytuje, wprowadza, modyfikuje, usuwa i drukuje informacje lub dane w programie Poczty Polskiej S.A. „Elektroniczny Nadawca”
- Udziela informacji klientom wewnętrznym i zewnętrznym, w tym jednostkom organizacyjnych Policji, sądom, prokuratorom o referentach spraw w celu umożliwienia im uzyskania informacji o stanie realizacji spraw
- Przygotowuje do archiwizacji dokumenty jawne wydziału
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku pracy na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjno-biurową
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość przepisów w sprawie metod i form pracy kancelaryjnej w KGP
- Znajomość Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »